Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av skogshuldran - 4 augusti 2013 20:05

Innan jag gick på semster pratade jag med chefen och bad om omförflyttning. Jag fick då ett muntligt löfte om en annan anställning istället för mitt befintliga jobb som flygledare. Tyvärr tycks det hela dra ut på tiden. Nu har jag haft mina 5 veckor med semester och tyvärr verkar det inte som om det finns något ledigt arbete för mig just nu. Kommer bli spännande att se vad som händer på månndag på jobbet.


nytt jobb?

Hoppas att man får svar inom några dagar. Behöver fylla på med både mat och annat hemma. Tyvärr har jag reda tvingats låna några tusen under semstern. Så nu vill jag inte gärna ta fler lån.

Får jag inget besked inom den närmsta veckan, kommer jag säga upp mig. Kan inte gå runt och stå på standbye länge till.

Har ändå det ganska bra ställt trots allt. Har nämligen en bra inkomstförsäkring som gör att inkomstbortfallet inte blir speciellt stort. Får nästan hela lönen, vilket känns bra att veta om man tvingas söka andra jobb en tid.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards